Ми офіційні представники Joola, Fenix, Sponeta, Gsi-Sport, Donic, Cornilleau
(093) 170 98 18
(067) 807 74 14
Київ, вул. Перемишльська, 2г

Умови гарантії (повернення товару)

При отриманні і оплаті замовлення Покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд коробки тенісного столу на предмет відсутності фізичних дефектів пакування.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • механічні пошкодження тенісного столу;
  • пошкодження внаслідок порушення умов експлуатації тенісних столів.

Для того, щоб повернути товар, Покупець повинен звернутися до магазину протягом двох тижнів з моменту придбання, не рахуючи дня купівлі. Також необхідно дотрмання умов:

  • товар, що підлягає поверненню, повинен бути в оригінальній упаковці із збереженням первинного зовнішнього вигляду товару;
  • повний набір комплектуючих деталей до товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • підтверджуючий документ, що підтверджує факт купівлі товару, в електронному або паперовому вигляді.
  • відправлення необхідно здійснити транспортною компанією на адресу: місто Київ, вул. Перемишльська, 2г.

Важливо!

  1. Відправлений товар приймається магазином за формою простого відправлення без післяплати. Магазин не приймає посилки, що відправлені Клієнтом на умовах післяплати.
  2. Магазин зобов'язується відправити Клієнтові грошові кошти за товар впродовж 7 (семи) робочих днів, з моменту отримання магазином товару.
  3. Якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічну модель протягом гарантійного терміну, то новий товар буде доставлено протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання магазином товару від Покупця.
  4. Після звернення Клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти магазину, згідно до п. 12 ст. 14 та п. 4 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів”, проводять повну експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених неполадок. Клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування за умов виконання всіх положень гарантійного талону. За умови неможливості проведення гарантійного обслуговування в зазначений термін, Клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.
  5. Доставка товару у випадку повернення чи обміну товару здійснюється Покупцем за власний рахунок.